Helmut Eirund
Refine list

refinements active!
zoomed in on ?? of ?? records
view refined list in
showing all ?? records
2010 – today
- 2012
- [c10]Anna Born, Max Rose, Helmut Eirund, Thorsten Teschke:
Multi-Touch Interaction for 3D Urban Development. Mensch & Computer Workshopband 2012: 473-476
2000 – 2009
- 2008
- [c9]Helmut Eirund, Mirko Haalck:
Context Aware Gaming auf Mobiltelefonen im Spiel FANMOB. Mensch & Computer 2008: 397-400 - 2007
- [c8]Richard Sethmann, Stefan Gitz, Helmut Eirund:
Netzsicherheit: Spielerisch hacken und Einbruchserkennung auf der Basis von Open Source Software. GI Jahrestagung (2) 2007: 74-78 - 2004
- [c7]Helmut Eirund, Barbara Grüter, Anna Mielke:
Der Spieler macht das Spiel - Mechanismen der Autorenrolle in mobilen Spielen. GI Jahrestagung (1) 2004: 184-188
1990 – 1999
- 1998
- [c6]Helmut Eirund, Gerlinde Schreiber:
A Feasibility Study for a Mobile Multimedia Tourist Guide. Designing Effective and Usable Multimedia Systems 1998 - 1993
- [c5]Rainer Götze, Helmut Eirund, Roland Claaßen:
Object-Oriented Dialog Control for Multimedia User Interfaces. VCHCI 1993: 63-75 - 1991
- [b1]Helmut Eirund:
Modellierung und Manipulation multimedialer Dokumente. University of Oldenburg, Germany 1991, pp. 1-141 - [c4]
- [c3]Hans-Jürgen Appelrath, Helmut Eirund:
ODIN und MARS: Werkzeuge zur Archivierung multimedialer Dokumente. GI Jahrestagung 1991: 353-364
1980 – 1989
- 1988
- [c2]Helmut Eirund, Klaus Kreplin:
Knowledge based document classification supporting integrated document handling. COIS 1988: 189-196 - 1987
- [c1]Helmut Eirund, Klaus Kreplin:
Dokumentenmodell und automatische Klassifikation im Bürodokumentenarchiv MULTOS. BTW 1987: 84-99
Coauthor Index
data released under the ODC-BY 1.0 license; see also our legal information page
last updated on 2017-09-13 18:59 CEST by the dblp team