![](https://dblp.dagstuhl.de/img/logo.ua.320x120.png)
![](https://dblp.dagstuhl.de/img/dropdown.dark.16x16.png)
![](https://dblp.dagstuhl.de/img/peace.dark.16x16.png)
Остановите войну!
for scientists:
![search dblp search dblp](https://dblp.dagstuhl.de/img/search.dark.16x16.png)
![search dblp](https://dblp.dagstuhl.de/img/search.dark.16x16.png)
default search action
19. SEUH 2023: Paderborn, Germany
- Steffen Becker, Christian Gerth:
Software Engineering im Unterricht der Hochschulen, SEUH 2023, Paderborn, Germany, February 23-24, 2023. LNI P-333, Gesellschaft für Informatik e.V. 2023, ISBN 978-3-88579-727-2 - Kerstin Jacob, Daniel Hallmann
, Gerald Lüttgen, Vanessa Völpel:
On Developing an E-Assessment Tool for Agile Practices. - Julia Krumme, László Kovács, Alexandra Taynor:
Ethik in der Ausbildung für Software-Entwickler: innen. - Anna Sabine Hauptmann:
Woher kommt die (softwaretechnologische) Zukunft? - Sandro Speth:
Teaching Object-Oriented Programming with the Objects-first Approach. - Henning Schlender, Ralf Stemmer, Kim Grüttner, Günter Ehmen, Bernd Westphal, Friederike Bruns:
Teaching Cyber-Physical Systems in Student Project Groups. - Axel Böttcher
, Veronika Thurner
:
Digitale Prüfungen für Softwareentwicklung im "Bring Your Own Device, Open Book, Open Web"-Format. - Oliver Radfelder, Karin Vosseberg:
Nachhaltigkeit als Qualitätskriterium von Software - Den Blick auf ressourcen-sparsame Softwareentwicklung schärfen. - Philipp Schmeier, Stefan Bente:
The Microservice Dungeon. - Axel Schmolitzky
, Henri Burau:
OPPSEE - Eine Online-Plattform zum Programmieren Üben. - Niklas Meißner
, Sandro Speth, Uwe Breitenbücher:
An Intelligent Tutoring System Concept for a Gamified e-Learning Platform for Higher Computer Science Education.
![](https://dblp.dagstuhl.de/img/cog.dark.24x24.png)
manage site settings
To protect your privacy, all features that rely on external API calls from your browser are turned off by default. You need to opt-in for them to become active. All settings here will be stored as cookies with your web browser. For more information see our F.A.Q.