![](https://dblp.dagstuhl.de/img/logo.ua.320x120.png)
![](https://dblp.dagstuhl.de/img/dropdown.dark.16x16.png)
![](https://dblp.dagstuhl.de/img/peace.dark.16x16.png)
Остановите войну!
for scientists:
![search dblp search dblp](https://dblp.dagstuhl.de/img/search.dark.16x16.png)
![search dblp](https://dblp.dagstuhl.de/img/search.dark.16x16.png)
default search action
Informatica Didactica
Band 5, 2002-2003
- Ludger Humbert:
Das Modulkonzept - ein zeitgemäßer Ansatz zur informatischen Bildung für alle Schülerinnen. - Torsten Brinda:
Entwicklung von Komponenten eines Lehr-Lern-Konzeptes zum objektorientierten Modellieren. - Marco Thomas:
Modelle der Informatik für einen Informatikunterricht. - Peter Brichzin, Eva Stolpmann:
Medien- und Methodencurriculum Gymnasium Ottobrunn.
![](https://dblp.dagstuhl.de/img/cog.dark.24x24.png)
manage site settings
To protect your privacy, all features that rely on external API calls from your browser are turned off by default. You need to opt-in for them to become active. All settings here will be stored as cookies with your web browser. For more information see our F.A.Q.